Sunday 11 September 2011

aku tidak mampu kehilangan kamu

aku sentiasa mengingati diri aku sendiri.hari ini aku meningati juga untuk kamu!
jika sesat di hujung jalan,kembalilah ke pangkal jalan!
tetapi jika jalan sudah benar namun pelbagai masalah menghalang,jangan berpatah balik,teruskan perjalanan!
jika kita boleh bersabar untuk beberapa lama perhubungan kita,hanya ada beberapa tahun saja lagi untuk kita bersabar!kita sudah semakin dewasa!yang penting kita positifkan pemikiran dan perasaan kita!kita berada di jalan yang betul cuma rintangannya saja!kita mesti atasi dan teruskan hubungan kita!
memang senang cakap!
tapi aku merayu supaya kita dapat teruskan juga!=(

mengapa terjadi semu ni!apakah dosa aku terlalu besar hingga kamu tidak sudi lagi memaafkan aku?apakah kamu tidak sedar aku adalah cermin kepada diri kamu sendiri?=( kamu dan aku kita saling mencorakkan semunya!sedarkah kamu yang kamu juga pernah melakarnya bersama?jadi bertanggungjawablah!jangan lari!binalah semula hubungan kita =( kerana cinta yang ada di tangan kamu kini adalah nyata.cinta yang kamu buru dulu hanyalah kenagan saja! =(

aku akan berusaha mengembalikan dia kepada cinta yang nyata walaupun aku yang terakhir baginya!
aku akan berusaha =(

jangan pergi padanya kerana kenangan dahulu!jangan pergi padanya kerana terkenangkannya!jangan pergi padanya kerana merinduinya!jangan pergi padanya keran kekeliruanmu!jangan pergi padanya! =( 

aqilah! =(
ingat x awak pernah tanya saya.awak sayang saya?saya jawab sayang!awak cakap yela!awak cakap saya x ikhlas.!
awak tanye lagi.awak nak jadi husband saya?saya jawab mesti lah saya nak!awak cakap saya x romantik!
annversarry kita awak wish dulu!saya lambat.awak merajuk!maafkan saya!
awak bgtaw saya awak txt gan kawan awak.saya buat biasa je!kawan la saya x kisah pun!tapi sbnrnya saya cmburu sikit.cuma saya xkan cakap.
awak mnx izin nak txt kawan laki awak!saya kata nak buat apa.?awak merajuk.awak kata saya x xpercaya awak.saya cakap.txt la saya xde hak nak halang awak.tapi sbnrnya saya percaya!saya cuma nk taw je sbab awak orang yang paling saya sayang!

ye mmg saya x rmantik!
mmg saya sllu pelupa!
tpi percaya la saya sayang awak!
lebih dari segalanya!
=(

No comments:

Post a Comment