Saturday 20 August 2011

Bukan yang pertama namun yang terakhir ♥

Dear my mr.buncet :)

Tak mudah kita nak jadikan hubungan kita yang terindah, tapi tak pernah penat kita mencuba...
walaupun kadang-kadang kita bergaduh, salah faham tapi kita tetap cuba dan tak akan berhenti mencuba mencipta kisah kita... YoYoCiCi - i am so in love - heart


Selalu ada bayangan masa lalu antara kita, tapi tak pernah kita cuba untuk kembali kesana... ''aku tak akan mengalah dengan kenangan'' itu yang kita janji bersama sebelum kita lalui saat indah niey bersama... banyak yang cuba memisahkan kita.. saya selalu sedih...


Kau bukan yang pertama, bukan juga cinta untuk dipermainkan tapi aku harap kau cinta terakhir ku... sedari dulu sudah kukatakan aku mencintaimu dengan kelebihan dan kekuranganmu.. akan ku cuba mencintaimu dengan apa adanya dirimu... tak ada yang sempurna melainkan-Nya.. bahagiamu adalah bahagiaku.. sedihmu adalah sedihku...


Aku mencintaimu dengan cinta yang aku ada.. tanpa kurang sikit pun.. kau mampu menjadi payung saat aku merasa panas agar aku selalu berteduh.. kau pun mampu menjadi penghangat disaat aku merasa dingin.. dan kau juga menjadi separuh nafasku...



yang tak pernah berhenti mencintaimu    :)

                                                                                                
      



No comments:

Post a Comment