Tuesday 23 August 2011

♥mrs.buncet♥

sayang

sayang walaupun kita selalu bergaduh tapi percayalah sikit pun rase sayang dan cinta i kat u tidak berubah!
ye,tidak sesekali aku akan berputus asa untuk hubungan kita!

♥sayang
aku tidak pernah terbayang kisah lalu aku,tapi kau selalu terbayang!=( aku tahu betapa pedihnya yang kau rase dan lalui
aku akan sentisa ada bersama kau bagi melupakan kisah lalu
sayang terima kasih kerana bertahan dengan semua ini
aku harap sampai bile2 pun kau mampu hadapinya
demi masa depan kita

♥sayang
aku mencintai kau lebih dari apa pun
setiap nafas aku semua aku ciptakan untuk kau
setiap langkah aku selalu dibayangi kau
kerana kau sentiasa bertahta dihati aku

♥sayang
aku tidak mampu melawan jika kau memarahi aku
kerana aku ingin menjaga hati kau
maafkan aku andai cara aku salah
tegurlah aku jika aku salah

tiada orang pun yang tidak terlepas dari melakukan kesalahan.begitu juga aku.sentiasa banyak kekurangan dan kelemahan.tapi aku kuat kerana aku sentiasa diiringi orang yang aku sayang NUR AQILAH BINTI ROSLAN biar susah macam mane sekalipun.♥.die sentiasa ade untuk memberi kata-kata semangat!die sentiasa mendoakan aku!die juga lah tulang belakang aku♥thx sayang

I LOVE U SO MUCH
hubby : apek acap

No comments:

Post a Comment